The Second Half
Een avond om stil te staan bij wat het afgelopen jaar je heeft gebracht.
Bij wat je wilt meenemen.
Bij wat je mag loslaten.
En bij de richting die je bewust wilt kiezen voor de maanden die voor je liggen.
Door middel van reflectie, ademwerk, gesprek en het maken van een vision board creëren we ruimte om uit de dagelijkse drukte te stappen en opnieuw scherp te krijgen wat voor jou echt belangrijk is.
Niet om meer te doen.
Maar om met meer duidelijkheid, energie en joy verder te gaan.
Deze avond werken Stefan en Susie in een kleine groep van maximaal 6 deelnemers, zodat er ruimte is voor persoonlijke aandacht, echte gesprekken en verdieping.
The Second Half
Een avond om stil te staan bij wat het afgelopen jaar je heeft gebracht.
Bij wat je wilt meenemen.
Bij wat je mag loslaten.
En bij de richting die je bewust wilt kiezen voor de maanden die voor je liggen.
Door middel van reflectie, ademwerk, gesprek en het maken van een vision board creëren we ruimte om uit de dagelijkse drukte te stappen en opnieuw scherp te krijgen wat voor jou echt belangrijk is.
Niet om meer te doen.
Maar om met meer duidelijkheid, energie en joy verder te gaan.
Deze avond werken Stefan en Susie in een kleine groep van maximaal 6 deelnemers, zodat er ruimte is voor persoonlijke aandacht, echte gesprekken en verdieping.